U 25 di marzu, una grande cerimonia hè stata tenuta in a sede di Foton in Pechino per marcà a consegna di 2.790 unità di novi autobus energetichi à i so clienti, u Gruppu di Trasportu Publicu di Pechino. Cù l'aghjuntu di un numeru cusì grande di autobus novi Foton, u numeru tutale di autobus energetichi novi Foton in opera in Pechinu s'avvicina à 10.000 unità.
Durante a cerimonia di consegna, Kong Lei, Direttore aghjuntu di u Prugramma di l'Infurmazione è di l'Ecunumia di Pechino, hà fattu sapè chì un gran numeru di autobus autobus fotonichi novi injecterà una nova dinamica per l'aghjurnamentu è a trasfurmazione di u sistema di trasportu publicu in Pechino.
Zhu Kai, direttore generale di u Gruppu di Trasportu Publicu di Pechino, parla assai di a cooperazione di a so sucietà cù Foton, dicendu chì e duie parti continueranu à apprufundisce a so cooperazione per riduce l'emissioni di carbonu in a zona di a capitale. Secunnu Zhu, u Gruppu di Trasportu Publicu di Pechino hà acquistatu un numeru totale di 6.466 unità autobus Foton AUV da u 2016 à u 2018 cun un valore totale di 10,1 miliardi di RMB.
Cum'è unu di i principali attori in a nova industria di l'autobus energetichi in Cina, Foton hà fattu successi impressiunanti in termini di innovazione tecnologica è di cummercializazione di novi veiculi energetichi in l'ultimu decenniu.
Grazie à u so travagliu duru, Foton hà vindutu veiculi di unità 83.177 è vendutu veiculi di unità 67.172 in i primi dui mesi di questu annu, in crescita rispettivamente di 17,02% è 17,5%.